SchrijfselSon 4

Vandaag weer een dagje dichterbij de vakantie beland. Het koffiehuis kakelde vandaag heel hard, ook ik, en was gezellig. Terwijl ik nog aan de telefoon zat, kwam de eerste al binnen, kind aan huis, schenkt zelf de koffie in:-). Hoe fijn kan het zijn. Ja, want ik doe een challenge met de tandarts, daarom sprak ik hem, wie de meeste afspraken heeft dit jaar. Ik win. Er staan er weer wat gepland voor den vervolg zeg maar. Moed is niet alles kunnen, moed is de dingen doen die je... ernstig ontziet, zo hier, tandarts.

Vriend van Douwe kwam eten, ook al was hij er zelf niet, zo gezellig hoe je van vrienden kan genieten. Hij vertelde alle details over zijn stage, zodat we nu ook weer weten wat verspanen en lassen inhoudt;-). Tijdens het eten klaar maken word er aangebeld (aangeklopt). Een lieve buuf die zegt, ik kreeg deze bos bloemen omdat het secretaresse-dag is, maar ik vind jou een secretaresse, dus krijg jij m. Met voor de kinderen een 'kist' lekkers. En mooi! Het gebaar alleen al. Hoe goed kan je t hebben en wat bestaan er veel leuke mensen. Van Pasen naar Pinksteren, nog maar net onderweg, maar rijk gezegend. Ik geef en leef!

Vanavond spulletjes voor de fair gehaald, sjonge, jonge, ik kwijl. Wat een spul. Met een half gare tablet kan ik net nog foto's maken. Fair of Moederdag, sla je slag!
50dagen#schrijfselSon#dag4

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zaai liefde

Of 't toch zo gaat

Toestand