Laat je leiden

Je begint een reeks, 50 nog wel. Je springt voor avontuur en denkt, oeps, de tweede dag, hoe ga ik me hierin laten leiden. Een gewone dag, die 5 uur begon omdat grote zoon naar Engeland ging. Aan de bar vroege tafel zelfs een goed gesprekje met hem en een dikke knuffel bij weg gaan, wat een stoere lieve zoon hebben wij. Ik mag t nu zeggen, hij heeft toch even geen wifi;-). Ondanks mijn stellige voornemen duik ik toch maar gewoon terug in bed, weer geheel overtuigd geen ochtend-fan te zijn. Om 7 uur start ik overnieuw.

Een gewone dag, leuke shirts en vesten voor de boys kopen. Even een biologische kop koffie met lekkers erbij met een lieve kennis, steunend initiatief van mensen, die dat willen durven en doen. Ik gun ze dat het goed gaat lopen! Ineens een heel goed gesprek, waar je heerlijk op één golflengte zit.

Een gewone dag, na het eten de keyboard op volume en spelen maar. Laat je gaan. Zingen doet zo goed. Zegt Imke, mam, kan je die ook, Heer, ai maak mij Uwe wegen? Aah, natuurlijk, zingen jullie allemaal even mee? Kan Imke m ook. Alle vier vallen ze in, ook Imke dus en ik zing mee, met grote traanogen van ontroering. Oude psalmen, ze blijven me raken. Door Uw woord en Geest bekend, leer me, hoe ze zijn gelegen, en waarheen ge Uw treden wend, leid me in Uw waarheid, Heer, leer me...want Gij zijt mijn heil, Ik blijf U verwachten. Aanvulling onnodig.
50dagen#schrijfselSon#dag2

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zaai liefde

Of 't toch zo gaat

Toestand