Schrijfsel 5

Wat begon met koningsspelen daverde een volle dag door. Niet dat ik t zelf niet verzon, maar het hield ook niet snel op. Een lieve klant in tranen, waar ik dan net even koffie kreeg en kon luisteren, met succes. Een school die van rest boodschappen af moet en dan een grote doos voor je vult, waar je zelf dan met lekkers bijgevoegd een pakket van doorgeeft. Blijheid. Vort, boodschappen naar een fan brengen, en richting Oostkapelle waar een winkeltje van Woord en Daad is heropend en ik koffie scoor om te gaan verkopen. Ja, dat is toch echt leuk. Bij het tweejarig jubileum van Kingma's koffiehuis gaan we aan de koffieverkoop. Maar daar nog meer over. Nog een flitsbezoekje, helaas, die vrouw was er niet, briefje op de mat, ander adres wel raak, gezellig.
Lekker thuis hebben we allemaal niet meer zoveel trek, pfff, ijs nog op de bodem van onze maag en stelletje ongeregeld gesnoept. Nou ja, keer makkelijk kan. Er moeten nog eieren weg gebracht, fietsen we ook nog even voor en dan, ja, ja, grote klasse, cake mee naar Utrecht morgen met onze lieve, hele fanatieke dochter, die naar de zendelingen gaat. Mam, denk je nog aan de cake, uhu, ja natuurrrrlijk. (Was dit mijn voorstel)? U begrijpt, lieve lezer, deze dagen zijn geen doorsnee, maar ze komen hier wel met regelmaat voor. Zonder eigen roem, dat zijn een beetje de ik-vermag-alle-dingen-dagen. En daarom kan ik t, zegen om een ander tot zegen te zijn.
50dagen#schrijfselSon#dag5

Reacties

Populaire posts van deze blog

Zaai liefde

Of 't toch zo gaat

Toestand